header.skipnavigation.text
SK
EN
Registrovať
Prihlásiť sa
Obľúbené
(0)
Nákupný košík
(0)
Nemáte žiadne položky vo vašom nákupnom košíku.
Hľadanie
Hlavná stránka
Original diely (16983)
Oleje a kvapaliny (144)
None (0)
Prislušenstvo a doplnky (1101)
Ostatne diely (5339)
Motor (6612)
Prevody a spojky (3630)
Elektro (2243)
Výfuk (1339)
Brzdy (1108)
Oblečenie a prilby (317)
Pneumatiky a kolesa (813)
Náradie (820)
Spotrebny material (103)
Oblecenie a prilby - promo (57)
Novy produkt (1)
Originalne diely (4)
Hľadanie
Môj účet
Ponuka
Hlavná stránka
Original diely (16983)
Oleje a kvapaliny (144)
None (0)
Prislušenstvo a doplnky (1101)
Ostatne diely (5339)
Motor (6612)
Prevody a spojky (3630)
Elektro (2243)
Výfuk (1339)
Brzdy (1108)
Oblečenie a prilby (317)
Pneumatiky a kolesa (813)
Náradie (820)
Spotrebny material (103)
Oblecenie a prilby - promo (57)
Novy produkt (1)
Originalne diely (4)
Hľadanie
Môj účet
Domov
/
Motor
/
kľukový hriadeľ high-end (+1 mm zdvih) pre Puch Maxi E50
kľukový hriadeľ high-end (+1 mm zdvih) pre Puch Maxi E50
4057237640260
Výrobca:
Swiing
Kód:
43852
€222,10 s DPH
Množstvo:
Pridať do košíka
Pridať do zoznamu želaní
Pridať do porovnania
Email kamaráta
High End racing crankshaft with longer stroke suitable for Puch Maxi S / N, Supermaxi LG1 and other mopeds with a Puch 1-speed E50 engine.This special full circle crankshaft has 1mm more stroke than the original crankshaft. This gives the engine more torque, higher compression ratio and more horsepower. So it is a high quality racing crankshaft for use in engines with high power increase.Highlights: Maximum pre-compression due to balancing holes with aluminum inserts.. Solid connecting rod with stable connecting rod pin with 16mm diameter. As connecting rod bearings were used silver bearings with excellent emergency running properties.Important notes on use:The additional stroke must necessarily be compensated with a 0.5mm thick stroke plate!Sealing compound should be used between the gasket and the housing or cylinder.The squeezing edge dimension should not be less than 1mm (distance piston - cylinder head at TDC)!The ignition side oil seal should be additionally secured due to the increased pressure in the crankcase, e.g. with 2K glue or a retaining plate!After installation, let the moped run for about half an hour with a richer mixture in order to run in the new crankshaft under low load.Attention: Depending on the model, it may happen with 45mm cylinder kits it on UT that the previously compressed air enters the intake port through the holes in the piston.Dimensions: Stroke: 44mm (+1mm to original shaft) Weight (incl. connecting rod): 975g Total length cheek pin, clutch side: 74mm Total length cheek pin, ignition side : 66mm Thread, coupling side and ignition side: MF10x1mm Diameter, clutch side: 1st heel: 22mm , 2nd heel: 17mm , 3rd heel: 15mm Diameter heel, ignition side: 17mm Diameter crank webs: 69.9mm Width crank webs: 34mm Diameter connecting rod eye top: 15mm Diameter connecting rod pin bottom: 16mm Conrod length: 90mm Supplied as shown in the product photo with a 12/15x14.2mm needle bearing.
Špecifikácie produktu
Názov atribútu
Hodnota atribútu
Skúter
Výrobca skútra
Puch
Model skútra
Maxi S / N 1-Gang Automatik [E50] rechtsdrehend
Štítky produktu
kľukové hriadele
(321)
Súvisiace produkty
Ložisko s krúžkom 6203.NR 17x40x12mm pre Puch Maxi, Maxi P1
LAG.6203.NR
4057233002123
€7,50 s DPH
Pridať do košíka
Pridať do porovnania
Pridať do zoznamu želaní
Ložisko 6203.C3 - 17x40x12mm
LAG.6203.C3
4057233002055
€3,50 s DPH
Pridať do košíka
Pridať do porovnania
Pridať do zoznamu želaní
tesnenia motora sada Puch Maxi S, N, Supermaxi LG1 E50 (starý typ motora)
IP44148
4057233983576
€3,50 s DPH
Pridať do košíka
Pridať do porovnania
Pridať do zoznamu želaní
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať naše služby. používaním našich služieb súhlasíte s používaním súborov cookie.
Ok
čítať viac